lørdag 6. oktober 2007

Bøker


Jeg synes det er ganske triste greier det som blir utgitt av interiør og hobbybøker på norske forlag. I forhold til danske og svenske forlag følger de ikke med på nye trender og impulser. Derfor handler jeg bøker når jeg er i Danmark og Sverige. "Rum der rykker" er en fantastisk bok hvor 4 danske stylister har inredet tilsammen 25 rom. Alt fra kjøkken til barnerom. Her er det mange utrolig gode ideer. "Baby Cool" er en bok som viser hvordan man kan lage barneklær av klær man har fra før. Det meste er for baby, men og en god del for større unger. Mange gode ideer å spinne videre på. Bøkene kan bestilles gjennom politikensforlag.dk og bokus.se.

1 kommentar:

Emmeline sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Her hos deg har jeg ikke vært før, alltid så kjekt å oppdage nye blogger!
Takk for boktipsene. Nå skal jeg lese litt mer her hos deg, kreativ og gøy blogg. Lykke til med PEZ oppheng, hehehe!