søndag 30. november 2008

Isak

http://isak.co.uk har så mye fint. I Norge er det kun Mint i Bergen og Designtorget som selger noenac produktene deres. Julekortene skulle jeg gjerne hatt og sendt til venner og kjente. Figurene heter Blossom og Bill og Isak har arrangert en lookalike- konkurranse. Kjenner du et par som ligner?






Denne krukkene minner meg om mønstret på Cathrineholm kjelene. Kanskje inspirasjonen kommer derfra?



Også har de nydelige tapeter, sengetøy, tepper og plakater til de små eller barnslige sjeler om meg;)



3 kommentarer:

makiato sa...

Hej,
Fin blogg du har!
/makiato

alvorada sa...

Wow, dette ble dagens høydare for meg! tusen takk, Marie :) Jeg har lagt merke til de brettene de har på designtorget, men jeg ante ikke at de hadde så utrolig mye annet kult! Synd de har litt stive priser... Det sengetrekket som ligger øverst på det nederste bildet du har lagt ut er jeg bare helt fortapt i...
Ønsker deg en god søndag!

Brigg sa...

Hei på deg!

Overrekker herved en award til deg:-)

ha en finfin kveld!