lørdag 22. november 2008

Ruter

Skotskrutet kommer og går inn og ut av motebildet. Disse små og søte kiltene er vintage og selges i nettbutikken. De er i ull og passer både en preppy eller en rocka look. Synd jeg ikke har noen jente som kunne hatt en av disse til jul! Ruter er sterkt inne i motebildet i høst og det sies at interiørtrendene følger etter motetrenden. Kanskje ruter blir det store snart?
I allefall synes jeg denne komboen med en Eamesloungestol og ruter var stilig. Skulle gjerne hatt en sånn ja...





Disse putene minner meg om myke og gode herreskjorter. Fint, synes jeg, om man er bevisst med fargevalget.







3 kommentarer:

Brigg sa...

Jeg er glad i ruter! Utvalgte ruter vel og merke. Kjøpte et sjal fra vera moda/only/husker ikke helt, og det er i ruter i ulike farger. Går med det hver dag. Marvelous!

Jeg fikk faktisk et slikt rødrutete skjørt i posten fra min bestemor forleden dag!Et skjørt som jeg brukte da jeg var liten.Nå er det blitt lille Tuttifrutti sitt. Minnes skjørtet godt. sammen med lakkskoene mine følte jeg meg rett og slett nydelig:-) Jeg er faktisk på jakt etter et sjal i slikt rutete mønster. Antar de har det i en herrebutikk, men har ikke funnet et til nå.

Ha en lun søndagskveld:-)

Ninas Drops sa...

Hei!
Tar meg den friheten til å skrive deg en kommentar jeg. Håper det er ok. Ja utrolig søte de rutete skjørtene. Gleder meg til jul med min lille søte 5 åring. Har en skotsk rutet kjole i rødt fra i fjor som jeg håper passer. Nå leter jeg i butikkene etter rødelakksko. Har funnet noen på nettet (lagt inn på min side).så får sjå hva det blir til. Synes du er utrolig kreativ. Gleder meg til å følge deg og dine prosjekter videre. God mandag fra Drops:-)))

yanmaneee sa...

kd shoes
fitflops sale clearance
nike air max
supreme clothing
yeezy shoes
curry 6 shoes
off white hoodie
jordan 4
yeezy boost 350
longchamp handbags