fredag 9. januar 2009

Ja, takk!

Myh- lampe fra Norway Says.

Gamle og slitte kontormøbler. Tenk på så mye sånt som har blitt kastet på dynga!
Et vaskerom som er innbydende. Jeg deler mitt med 3 leiligheter og det er så langt i fra dette som man kan komme! Innbyr ikke til å være der mer en man må.


Mere Stringhyller og gjerne en kobberlampe. Jeg har funnet ut at jeg liker hyllene så godt fordi de er så smale. Konstruksjonen blir så "lett".




Og en Utensilo ville vært fint i gangen eller ved arbeidsplassen min.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Det er fint å få vite hva du ønsker deg til bursdagen din.....
Hilsen Mamma

Brigg sa...

Ja takk sier jeg og!!Spesielt nytt vaskerom.Det er på den lange "to do" listen.

Ha en superb helg i din wonderland!

Anonym sa...

Ja takk sier jeg og !!!
Kul den der med små rom til kontor ting !! Den hadde passet rett inn hos meg !
Gul lampe hadde også vært kult !

Noralill sa...

Masse fint du viser her..likar godt det ryddige vaskerommet! Kan vel ikkje skryte på meg å ha eit slikt rom til vaskemaskina mi...haha.

God helg!

Ninas Drops sa...

Hei sveis
Den gule lampen var fresh og så kunne jeg også tenke meg den plasthyllen på veggen i kontoret (snakket akkurat om den før jeg gikk inn på innlegget ditt-moro!)

Uff så kjedelig å dele vaskerom, ja ja...det kommer en dag vettu=)

Karen Klarbæk sa...

Sådan et vaskerum har jeg....det var min allerstørte drøm da vi flyttede i eget hus for 11 år siden. 1 helt rum bare til vasketøj. Plads til at stryge og tørre og vaske....og jeg ELSKER det stadig....men...
Der er flyttet flere og flere ting ind i det rum siden, så jeg må rydde op 1 time tror jeg hvis det skal blive et "rent og hvidt" rum. Jeg lægger måske et foto på min blog i næste week end, hvor jeg har dagslys til at foto grafere.