søndag 3. mai 2009

Acrylic, please!


Just love´em! (Hay, Copenhagen)

4 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Å ja takk...
Jeg liker disse sååå godt...
kunne tenkt meg en i rosa jeg gitt...
Jeg leste i et interiøblad om grynderen til Hay...og hun hadde en slik diger rosa hylle...knallfin=)
Ha en fantastisk fin mandag=)
Klem fra Dropsi shopsi

mette sa...

sååå fine! hadde vært kule på barnerommene.... t a k k for inspirasjon:)

Kaspara sa...

Hei Marie!
Takk for søt kommentar!
Veldig flotte hyller du viser! Spennende med titteskap, morsomt å ha vakre ting for øyet å se på.
Ha en glad dag!
Klem fra Kaspara

Kardemomme sa...

Hei du :)Totalt enig med deg som vanlig! Veldig lekkert..
Når hyllene blir nesten gjennomsiktige kan man fylle opp med fargeklatter uten at det blir for ruvende..
Takk for tips om plattene :)
Jeg har noen av disse plattene, kjøpt på loppis på Fredriksbergd i københavn i fjor sommer.
Det fant jeg en god del Wiinbladting og plattene gikk for 20,- pr. stk..latterlig lite!
I midten av juni blir det loppemarked der igjen når vi reiser til Marielyst på ferie..
Vi bare mååå ha med oss dette fantastiske loppemarkedet som slår alt annet jeg har vært på. Anbefales! Det er litt dyrere enn loppiser her i Norge..Men det selges mye designprodukter og selgerne vet hva ting koster ute i verden..men fy søren så moro å titte på alt!Ha en fin dag :)