lørdag 19. september 2009

Har ikke plass!?!

Jeg var på favorittloppemarkedet mitt i dag og fant mye fint. Har blant annet skaffet meg et DIY- prosjekt som jeg skal vise senere. Det gjelder å se potensiale der andre ser "utgått på dato":)
Jeg pleier alltid å ta en sving innom bokavdelingen til slutt, men i dag gikk jeg feil. Havnet i lampeavdelingen, noe jeg sjelden gidder. Har ikke Kardemommes teft for lamper, gitt! Men i dag sto en flott Werner Pateon lampe der. Til 1000kr visst nok, men så fin! Loppemennene så på meg og spurte;"Brenner penga i lomma nå?" "Ja," svarte jeg og sa at jeg dessverre har for liten stue til denne lampa. Mennene var enige med meg om at en slik lampe krever plass rundt seg. Den har forhåpentligvis funnet sitt rette hjem i kveld for den bor ikke hos meg!

2 kommentarer:

Maya: sa...

Tipper noen har knibba den ja! Tøft å finne slike ting på loppis, bare så synd at prisen fremdeles var litt stiv.

Maya

Kardemomme sa...

Herregud!!! Jeg hadde kastet meg over Pantonlampa (Panthella)som står langt oppe på lista mi..Disse lampene er helt nydelige og 1000 kroner var en ganske bra pris.Den koster jo nesten 4000 som ny. Kom over en engang som skulle auksjoneres bort så jeg vet ikke hva den gikk for..Hadde nemlig ikke tid til å sitte og vente. Flere markeder stod på lista og skulle besøkes.
Men du kan glede deg over at du i hvertfall hadde sjansen til å skaffe denne om du ville ;)
Kanskje våre veier krysset i går..Vi var innom 8 forskjellige markeder på vestkanten før vi reiste hjem. Klemmer fra Kardemomme :))