onsdag 28. oktober 2009

Han vant!




Yes,han vant rettsaken! Jeg har veldig sansen for bildene til Pushwagner og historien hans har fengslet meg! Et svært kreativt menneske med orginal kunst som havner i en tilværelse preget av rus og alt det innebærer. Inn i historien ,en blodsuger som utnytter et menneske nederst på rangstigen i samfunnet og lurer fra ham rettigheter til sin egen kunst i bytte mot penger til rus. Men nå, endelig, har Pushwagner vunnet retten til sine egne verk! Stå på, jeg heier på deg!

5 kommentarer:

Brigg sa...

Go pushwagner!!

Kardemomme sa...

Jeg har også sansen for denne unike kunstneren og hadde tenkt å lage et innlegg om han da han hadde et bilde hengende på fasaden på Oslo S. tidligere i høst! Jeg tok med kamera og stod og knipset en tidlig morgenstund men dette var rett før bildet ble tatt ned og så kokte alt vekk i kålen..
Jeg kjenner at bildene hans er så kalde at jeg grøsser men er SÅ fascinert og slått av detaljrikdommen! Utypisk norsk kunstner..Gøy innlegg :)

Rikke sa...

Ja det er heelt genialt!!
GO Pushwagner!
Elsker bildene hans..og er så heldig å eie 2 stk:)

IfraLahell sa...

Digger bildene hans. Så han nettopp på Tabloid, var et artig innslag. Tror programlederen ble litt satt ut av han ;) Morsomt!

Gro sa...

Jeg er mot rus, men for kunst - Ars longa vita brevis... Klem fra Gro!