onsdag 21. april 2010

Luxokupp

I helgen var jeg på loppemarked i lokalmiljøet sammen med moren min. Jeg tok en liten tur innom ting og tang da mamma sa hun måtte vise meg noe i lampeavdelingen. Og der var denne karen her, en sjokoladebrun Luxolampe i flott stand. Damen som solgte den nektet å la oss gå før hun var sikker på at den virket, som hun sa så likte hun ikke å selge ubrukelige ting. Lampen virket den og prisen? Den lille sum av 10 kr! Det kan man vel kalle et kupp? (Har flere småkupp til vask som jeg viser senere).

10 kommentarer:

Åpent^hus sa...

ingen tvil om at du har vært superheldig. Gratulerer og kos deg med den! :)

idyll sa...

Weee.. så kul!! Grattis med kuppet:)
Klem fra Idyll

victoria (huset i byen) sa...

Så flott kupp, elsker de luxo lampene....
Har selv en om jeg fikk av min onkel helt gratis, men ti kroner er jo heller ikke så dårlig sum....
klem victoria

Mimilie ♥ a cup of tea ♥ sa...

Den var du heldig med! Kjempefin:)

Portofritt sa...

Gratulerer! Kjempefin!

Fru Fjeldhammer sa...

Ja det var litt av et kupp... kjedelig jeg måtte jobbe så ble ikke noe loppis på meg!! *S*

Klem

Bella sa...

Åh, så heldig, den er jo kjempe fin! Gleder meg til helgens loppis, kanskje min tur da? : )

Marianne sa...

nice! gratulerer! nå vet jeg hva jeg skal kikke etter på neste loppemarked ü

Nina sa...

Kupp i "vårsola" er så deilig ;). Jeg må snart ut på lampejakt selv - til sykroken min. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min ;).

Brigg sa...

superheldig!! kanonfin!