onsdag 13. oktober 2010

Mammas kjole

Jeg har dessverre lite klær fra da jeg var liten, selv med en syende mor. På den tida ble det meste gitt videre til venner og bekjente. Denne lille kjolen med grønne strømper er det eneste antrekket jeg har og jeg synes vesla ble så søt. Kjolen er strikket av oledmor som hun deler navn med. Bare 90 års aldersforskjell! Ella er snart 9 måneder og en liten turbodame. Går meg gåvogn og "rydder" og ordner på sin vei. Legg merke til den kledelige blåveisen i panna ;)

4 kommentarer:

Åse Marit sa...

Så skjønn jenta di er! Ekstra stas å kle dei små opp i gamle skattar:)

Ha ein fin kveld!

Pia sa...

Blåveiser i panna hører med i den alderen der... Ei flott lita jente i kule klær!

yanmaneee sa...

golden goose
supreme clothing
yeezys
curry 7
nike cortez
nike sneakers for women
supreme
balenciaga shoes
ferragamo belts
hermes birkin

Anonym sa...

try these out YSL Dolabuy Learn More YSL Dolabuy site here best replica designer