torsdag 28. april 2011

Ro og orden eller kaos?

Jeg merker at jeg dras mot mer enkle interiører og har behov for ro. I mitt hjem herjer for tiden kaos med en ettåring som er som en tornado! Klær, sko, leker, aviser og alt annet man har i et hjem dekker alle gulvflater. Hver kveld ryddes det og jeg nyter noen timer med alt der det skal være. Til vi starter på ny giv dagen etter ;) Bildet er fra Bolaget.  Det røde speilet og smykkeskrinet er forøvrig fra Brio og et ekesmpel på leke som er en fin innredningdetalj. Nei, nå må det ryddes !

1 kommentar:

Pia sa...

Vi har jo også en ettåring - pluss tre eldre barn som også roter. Så jeg skjønner hva du mener:) I vårt nye hus vil jeg ha hvite flater, for jeg vet at med alt vårt blir det rotete allikevel. Skulle ønske vi alle ble flinkere til å holde orden...