søndag 15. mai 2011

Aristokattbukse


Jeg elsker snekkerbukser! På småtroll vel og merke :) På min bestilling har moren min laget et mønster til en slik bukse og brukt min gamle Loisbukse i knæsj rosa cord og en stoffbit med Aristokattene fra loppis. Buksa sitter supert og gir god bevegelsefrihet, noe som er viktig for meg når det gjelder barneklær. Det er søtt med kjole, men så mye mer praktisk med bukser. Det blir noen knall og fall og buksa tar litt mer av for knærne enn bare strømpebukse. Den har seler med knapper i ulik høyde og "mudder" nederst som gjør at den varer lenge. "Mudder" liker jeg fordi man ikke trenger å brette opp buksa om den er for stor, man bare poser den litt opp. Buksene våre i nettbutikken har også slike "mudder". Jeg håper og tror at denne modellen etterhvert kommer i nettbutikken. Hva synes dere?

Ingen kommentarer: