tirsdag 4. oktober 2011

Loppefunn!

Jeg var en snartur innom et loppemarked sist helg og fant noen småting. Jeg har en fast runde jeg bruker å ta; først stoffer/ klær, så leker, så ting og tang, så lamper og til sist bøker. Møblene er jeg innom på veien, det avhenger av hvor de er plassert ;) På dette loppemarkedet var det sirlig orden, stoffer og klær i bunker og veldig hyggelige selgere. Funnet jeg var mest fornøyd med var denne klokketreneren som er svært sjarmerende slitt i kantene. Jeg elsker vintageleker og synes de er mye finere enn de fleste leker du finner i butikkene i dag. Neste funn håper jeg blir en dukkeseng!

4 kommentarer:

Louise sa...

Kjempefin klokke!
Helt enig i at vintageleker er mye finere enn de fleste 'nye' leker.
Håper du finner en dukkeseng på neste loppis!

Marit sa...

Enig med deg, den klokketreneren var skikkelig sjarmis.
Og ikke minst bambien da. Sukk :D
Lykke til i jakten på dukkeseng.

idyll sa...

Det var en gjeng søte små figurer:) Helt enig, koselig med slike gamle sjarmerende leker!!

Kikkis planet sa...

Så herlig loppefunn! Nydelig slitt, får meg til å tenke på historien bak, hvem som har hatt mye glede av denne. :)