søndag 27. november 2011

Jeg skal gjøre deg så lykkelig



Som lesevenn for Ark har jeg fått lov og lese "Jeg skal gjøre deg så lykkelig" av Anne B. Ragde. Jeg leste ut boken i løpet av noen få dager og syntes den var ganske bra. Litt morsomt at det samtidig var mye skriverier i pressen og på blogger angående "Cupcake"- blogging og husmorrollen i dag.

 Boken handler om menneskene i et borettslag i Trondheim og deres skjebner. Her jobber ingen av kvinnene ute, de er hjemme og steller for mann og barn. Trappevasken er en stor greie og hybelkaniner finnes ikke! Det var artig å lese om en tid og en kvinnerolle som jeg ikke kjenner meg igjen i! Hjemme hos oss er det lite cupcakes og jeg er glad om jeg rekker å bake noen pepperkaker fra ferdigdeig og litt marsipan før jul ;)

3 kommentarer:

Minmill sa...

Den boka må være fra en annen verden. Men takk for tips, det må være gøy å lese om en så uvirkelig verden. Takk for hyggelige ord hos meg, og jeg skal gjøre som deg, og pynte ungenes rom til jul til gangs. Så kan jeg heller være litt mer tilbakeholden i stua. :-))))))

yanmaneee sa...

vapormax
longchamp handbags
yeezy shoes
canada goose jacket
jordan shoes
curry 5
adidas tubular shadow
chrome hearts online store
retro jordans
hermes

sooshet sa...

content luxury replica bags click this site Dolabuy YSL check this replica louis vuitton bags