lørdag 19. november 2011

Ønskeliste Ella

Sylvanian families fra de fleste lekebutikker.

Elvisdress fra Samogsofie.no

Lite kjøkken fra Riktige leker

Lekemat fra Sprell eller andre. Helst ikke plast!

Treleker

Sparebøsse


Ny ullvest fra Barnigjen.no og gjerne en bukse med Smurf!

Det nærmer seg jul og jeg har i helgen fått kjøpt noen presanger. Jeg tenker nøye igjennom før jeg handler og har nesten bestemt hva alle skal få før jeg går i butikkene. Jeg kjøper ikke gaver uten at jeg vet at gaven er ønsket og vil bli likt og brukt! For å unngå at ungene mine får en hel haug med leker som blir liggende ubrukt synes jeg det er viktig å skrive ønskelister. Ikke minst av hensynet til miljøet! I tillegg vil jeg at en del av presangene skal være klær som de behøver til bruk i barnehagen eller på skolen. Ovenfor er Ella sin liste, broren sin er litt kjedeligere. Nintendo 3d og spill og lego, helst Harry Potter:)

4 kommentarer:

Marit sa...

Jeg laget et innlegg i dag jeg også, om lille Mathildes ønskeliste :) Enig med deg om at ønskelister er best. Dessuten vet jeg av iallefall en onkel som trenger hjelp :D
Og jeg gleder meg virkelig til Mathilde ønsker seg Sylvanian families. Jeg bare elsker de :D Jeg må peile henne i den retningen ;)

barnigjendesign sa...

Fin ønskeliste!
Trenger mer Smurfestoff. Ligger noe på Tradera under antikt. Kan du by på det? Ella skal vel ha Smurfeanorakk til våren.
Mamma

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Mange herlig ønsker:)

Marianne Leonora sa...

hei. jeg må bare gi deg et tips. noen av de lekene, bl annet komfyren fås kjøpt på www.amazone.uk for halvparten av prisen og de skipper til norge i løpet av noen få dager. verdt å vite!jeg har prøvd det selv og er kjempe fornøyd :-)

åsne