torsdag 26. april 2012

♥ København


Så hva gjør man i København da? For meg blir det nesten litt for mye og ta inn når man reiser til en by og kun er der noen timer. Jeg blir rett og slett litt stresset, det er så mye jeg vil gjøre og så mange butikker jeg vil besøke. Denne lørdagen ble jeg gående rundt som en forvirret høne. Først en liten tur innom Top Shop for å konstantere at der var det ingenting for meg. Er nok for gammel !?! Deretter ble det en runde med Købmagergade og Fiolstrædet. I Købmagergade så jeg disse store, fine og grisedyre Playmofigurene som ikke fikk følge med hjem.
 Jeg var på jakt etter nye sko, men med klissvått hår etter en kald regnskur var ikke alle sommerskoene like fristende. No new shoes :(. Litt småtteri til vesla på Karusell i Jorkspassage og en tur på Zara som heller ikke hadde noe av det jeg trenger. Obligatorisk besøk hos Retrovilla og Søstrene Grene før jeg møtte fine kollegaer til lunsj. Jeg avsluttet bybesøket med en tur på Magasin hvor jeg så mye som herved er satt på ønskelista. Åhhh, alle de fine lampene! Så smashing...
Ble lite til meg selv denne gang, men har hamstret "nødvendige" produkter på taxfreen da ;)
Forresten, så gjør flytteplaner at kjøpelysten går litt ned og godt er det! Visste ikke at man kan ha så mye i skap og skuffer jeg!

Ingen kommentarer: