fredag 7. september 2012

P.O.P

Som  mange andre bloggere har også jeg fått spørsmål  om å vurdere nettbutikken til Polarn O. Pyret. Jeg takket ja fordi jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på klærne derfra. Sønnen min på ti år har og har hatt mange trøyer fra deres kolleksjon og jeg liker at klærne er enkle og klassiske. Stiper er vår favoritt, men denne gangen falt valget på litt ulltøy til vesla. Da jeg skulle bestille viste "handlevognene" ulltøyet i feil farge, men med riktig tittel. Ellers gikk handlingen greit og pakken kom frem etter noen få dager. I tillegg var det fri frakt da jeg bestilte og det liker jeg. Det er for mange nettbutikker som har dyr frakt og da går jeg heller i en fysisk butikk. Alt i alt anbefales nettbuikken til Polarn O. Pyret.
Innlegget kommer litt sent, men kamerakabel var forsvunnet etter flytting ;)

Ingen kommentarer: